Mood Malas Gile

Salam..2-3 hari ni rase malas sangat..nak buat ape2 pun malas..apesal la ek..mungkin sebab badan rase lemah je ni..bangun gosok gigi pun..tangan je gosok gigi..mata tutup lagi..pejam lg..hadui..

Aku masih tak ada mood lagi ni..nak buat kerja pun malas..sedangkan kerja banyak..keh3..nak bukak fesbuk pun maleh ni..aduhai..

Dahla..aku malas dah nak citer..baik aku gi photostat keje aku..hehe..bye2





Read more


Futsal..Futsal..Futsel..

Petang ni hajatnya nak main futsal..ada dah orang yang mengajaknyer..tapi kasut lak xde..lame dah tak turun gelanggang ni..sejak balik beraye hari tu..haish..berat badan pun dah makin bertambah..Kan best kalo aku dapat kasut Nike Mercurial macam ni..


Fuhh!! mengancam la..tengah kompol duit nak beli la ni..tapi apepun petang ni tetap turun walaupun tak de kasut..warrior pun jadilah..asalkan keluar peluh..dan hebat..harap2 skor petang ni..hehehe






Read more


Emas Pertama Malaysia

Temasya Sukan Komanwel telah pun bermula di Delhi.dan Malaysia telah berjaya memungut pingat emas pertama melalui Amirul Hamizan Ibrahim dalam acara angkat berat kategori 56 kg. Acara itu dijalankan di Kompleks Sukan Jawaharlal Nehru.


Tahniah diucapkan kepada Amirul Hamizan.




Read more


Adik Aku PMR Esok


Salam semua blogger..esok adik aku exam PMR
So Doa-doakan dia dapat jawab dengan tenang dan betul yee..
Examnye setat esok sampai la isnin depan
pastu merdeka la dia
kalo result bagus gempak
bolehla apply masuk sekolah asrama penuh
GOOD LUCK EKIN!!



Read more


Pernahkah Anda Melihat kanak-Kanak Ini??

 
PERNAHKAH ANDA MELIHAT
KANAK-KANAK INI?
Lee Xin Ru, 2 tahun, hilang sejak 21 September 2010.
Jika anda mempunyai maklumat mengenai
kanak-kanak ini, sila hubungi

Insp. Haroza binti Pandi
di talian
019-8793776
atau
Polis Daerah Raub, Pahang
09-3552222

Read more


Digi iPhone 4 Life

sambungan..episod akhir..

"Encik..encik..bangun encik"..aku terjaga dari pengsan..terdengar suara seorang wanita..wah..cantik sungguh rupanya..dia berkata lagi.."kenapa encik pengsan ni??terkejut tengok iklan DiGi ke??tak percaye ke??..
aku terdiam
Encik keletihan agaknye ni..biar saya hantar ke rumah encik yer..
aku pun pening-pening terus je setuju..tapi aku dah sesat ni..camane nak cari rumah..tak pe..iphone4 kan ada..boleh navigator punye..hehehe
sampai je di rumah..aku pun terkejut sekali lagi sebab sebenarnya bukan aku sorang je yang pengsan..tapi mak ayah,akak,abang,adik-adik aku semua dah pengsan dulu..dan diorang dah pun bertukar kepada DiGi
Mak kata : DiGi ni untuk kehidupan family kita..
Abang dan akak lak menyampuk : DiGi for Life!!
Aku tersenyum sendir sebab aku memang dari dulu lagi pakai DiGi..
hehehe
Dan disebabkan Digi iPhone ini jugalah, hidup aku telah berubah..aku telah menemui teman hidup aku
(wanita yang menghantar aku pulang tadi)..lupakan kisah awek lama,kini aku ada yang baru..keh..keh..keh..dan aku telah pun bernikah dengannnya
nak tengok tak wajah dia
inilah wajahnya
Comel kan..
kini,aku hidup bahagia selamanya..
Terima Kasih Digi

"Semoga segala impian menjadi kenyataan bersama Digi iPhone4"

The End


Read more

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters