ads ads

Aku dan Fantasy Football

Malam tadi dah stat bola EPL season baru..ape lagi aku pun layan la game malam tadi..nak-nak game Chelsea yang 6-0 tu..layan beb..so sekarang aku pun sibuk la duk tengok2 point untuk fantasy premierleague aku..banyak jugak yang tak menjadi..Wigan yang aku sangkakan menang..kalah pulak dengan Blackpool 4-0..Charles N'Zogbia tak main la pulak..haram tol..keeper Kirkland bolos 4 bijik..habis point aku..
team aku
Nasib baik la Drogba skor hatrik malam tadi..xdela ralat sgt team aku malam tadi..ada la dalam ranking tengah2 liga..hehehehe..malam ni tggu game Arsenal lawan Liverpool pulak sebab ada player aku yang x main lagi iaitu Nasri..

Besok tunggu Man Utd lawan Newcastle pulak sebab kapten aku Rooney tak main lagi..harap2 Rooney hatrik jugak..Oshea dengan Nani pun x main lagi ni..boleh mengharapkan point di situ..pastu mula la nak pikir nak transfer player..macam ni je lah hiburan aku di hujung minggu..sambil2 merehatkan minda..syok..




0 comments to "Aku dan Fantasy Football"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters