Digi iPhone 4 Life

sambungan..episod akhir..

"Encik..encik..bangun encik"..aku terjaga dari pengsan..terdengar suara seorang wanita..wah..cantik sungguh rupanya..dia berkata lagi.."kenapa encik pengsan ni??terkejut tengok iklan DiGi ke??tak percaye ke??..
aku terdiam
Encik keletihan agaknye ni..biar saya hantar ke rumah encik yer..
aku pun pening-pening terus je setuju..tapi aku dah sesat ni..camane nak cari rumah..tak pe..iphone4 kan ada..boleh navigator punye..hehehe
sampai je di rumah..aku pun terkejut sekali lagi sebab sebenarnya bukan aku sorang je yang pengsan..tapi mak ayah,akak,abang,adik-adik aku semua dah pengsan dulu..dan diorang dah pun bertukar kepada DiGi
Mak kata : DiGi ni untuk kehidupan family kita..
Abang dan akak lak menyampuk : DiGi for Life!!
Aku tersenyum sendir sebab aku memang dari dulu lagi pakai DiGi..
hehehe
Dan disebabkan Digi iPhone ini jugalah, hidup aku telah berubah..aku telah menemui teman hidup aku
(wanita yang menghantar aku pulang tadi)..lupakan kisah awek lama,kini aku ada yang baru..keh..keh..keh..dan aku telah pun bernikah dengannnya
nak tengok tak wajah dia
inilah wajahnya
Comel kan..
kini,aku hidup bahagia selamanya..
Terima Kasih Digi

"Semoga segala impian menjadi kenyataan bersama Digi iPhone4"

The End



0 comments to "Digi iPhone 4 Life"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters