ads ads

Digi iPhone 4 Real

sambungan semalam

Tuitt..tuitt..tuitt..aku terjaga dek deringan iPhone4 ini..Eh!Ada mesej la..aku pun baca mesej yang tertera
"Duk kat mane tu?Balik la..hari nak senja dah ni" daripada mak
ALAMAKKKKKKKK!!!!
Lamanye aku terlena..nasib baik la ade iPhone4 ni yang kejutkan aku..
Aku terus berlari laju menuju ke rumah aku..macam berlari pecut 100 meter acara akhir sukan Olimpik..bersaing dgn Usain Bolt..Nak tapi nak tengok Usain Bolt real tengok kat iPhone4 pun boleh..
Dalam kelajuan larian aku tu..tibe2 je jadi slow..sebab ramai sangat orang mengerumuni signboard nih..lepas tu sorang-sorang pengsan..aih..pelik benor..aku cube mendekati signboard tu..
Wah..besarnye..terkejut beruk aku tengik signboard ni..betul ke ni??
DIGI IPHONE4 PLANS!!!Real ke ni??
Ada 3 plans 88,138,238 tapi lepas auto billing jadi 58,88,158..Wah!Wah!Wah!..Real ke ni??
Bukan tu jer..siap ade free voice,SMS,MMS dan Internet lagi..
hadumakk aii..Real ke ni??Real Madrid pun tak macam ni..
Rating pun sama dan lebih kurang je tiga-tiga plans ni..
yang syoknye tu tak ada extra charge selepas monthly quota..
boleh online 24 jam la..aku ni memang kaki internet..
Nak contact kawan-kawan pun lagi jimat dan murah dengan 6 FnF numbers
Pastu Free Calls, SMS, dan MMS ke supp line up hingga 6 DG Family line tu..
0% Installment up to 36 months..
Yang aku paling suka plan 158 sebab internet dia 5GB..memang laju dan mantop la!!
Wah..Real kah ini??Betulkah ini??
Patutlah semua pengsan..dengan aku-aku sekali pengsan ni..

bersambung




1 comments to "Digi iPhone 4 Real"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters