ads ads

Digi iPhone 4 Play

Sambungan semalam...

Aku terus berjalan menuju ke sungai..dalam perjalanan aku terasa sangat lapar..krohh..krohh..perut berbunyi..Aha!! baru aku teringat aku ade sebijik apple kuning..keh..keh..keh..Ape lagi..aku terus ngap je la apple tu..Tapi dengan tiba-tiba jer...
Kotak yang aku jumpa dan aku pegang tu terbang dan terbuka sendiri
Satu sinaran yang cukup terang terpancar dari dalam kotak..


Aku mendekati kotak itu..alangkah terkejutnya aku apabila mendapati yang di dalm kotak itu adalah sebuah
aku pun ape lagi..terus ambik dan masukkan sim kad digi aku..dan terus berlari ke sungai..dalam keadaan excited giler..
aku terkejut lagi apabila aku terjumpa tapak kaki yang pelik semacam je nih..risau jugak tengok..
tapi semua tu tak jadi masalah..dengan iphone ni aku terus buka Apps for the Great Outdoors
terus dapat cam..tapak kaki binatang ape tadi ni..aku pun ambil keputusan nak buru dan ekori tapak kaki tu..
akhirnya aku nampak binatang tu..binatang tu adalah kambing-kambing yang mengerumuni kotak dan epal ni tadi..rezeki lagi..


kalo aku bunuh dan panggang pun sodap jugak ni..tapi aku tak reti masak..ape ade hal..iphone4 kan ade..terus guna Apps for Cooks..tengok resipi2 yang menarik untuk kambing ni..hehehehe..
Tapi tengok ramalan kajicuaca kat iPhone4 ni kata nak ujan jap lagi..tak jadi la buru..
terus ke sungai..sampai di sungai boring lak..tak tau nak buat per..nasib baik la ada iPhone4 ni..terus on Apps for Fun & Games..Layan game-game yang ada..paling syok main game memancing kat tepi sungai ni..keh..keh..keh..lepas main game itu..main game ini plak..macam-macam game ada..
Hinggalah aku dah penat bermain game..dan aku rasa nak buka application yang paling aku suka iaitu..
sebab aku ni seorang penggemar muzik..time-time sunyi macam ni boleh la layan bermacam-macam lagu yang ada..hilanglah kebosanan dan timbullah ketenangan dalam diri ini..

Aku terlena dalam keasyikan lagu yang ada dalam iPhone4 itu..

bersambung..








3 comments to "Digi iPhone 4 Play"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters