10 U 2 Sop

Salam...
Terima kasih aku ingin ucapkan kepada Sop yang memberikan aku hadiah sempena aku menjadi follower dia yang ke 400..ni la first aku dapat hadiah sejak aku jadi blogger ni..itupun aku mintak..hahaha..tak malu aku kan..

Nak tengok ape yang aku dapat...
jeng..jeng..jeng..
.
.
.
.
.
.

tu dia..
boleh la aku pakai raye nanti..
terima kasih sekali lagi untuk Sop dan blog menariknya Riwayat Hariku
Ko memang baik hati
Semoga makin bertambah-tambah rezeki ko Sop.
Aku pun nak buat giveaway bagi follower aku yang ke ???..angka pilihan aku la
nanti dah sampai angka tu aku akan umumkan
so korang..ape lagi??follow la cepat blog ni..hehe


5 comments to "10 U 2 Sop"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters