Sudahkah Anda Membayar Zakat Fitrah?


Assalamualaikum buat semua umat Islam di Malaysia ni..satu soalan je aku nak tanya kat korang..dah bayar zakat ke belum ni??jangan last-last minit baru nak bayar..nanti terlupa plak..sibuk sangat dengan shopping baju raye, kuih raye sampai zakat pun tak ingat nanti..

Jadi,sementara ada masa ni..pergila bayar zakat kat kaunter2 zakat ataupun pada tok imam-tok imam yang kutip zakat kat masjid mana-mana..marilah bersama-sama menunaikan kewajipan kita..terutama ibubapa dan suami-suami kat luar sane ye..

buat pertama kali menunaikan zakat, jangan takut ,lafaz zakat senang je..tak sama dengan akad nikah..ok..SELAMAT MENUNAIKAN ZAKAT..Salam..




4 comments to "Sudahkah Anda Membayar Zakat Fitrah?"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters