ads ads

Nape Nuffnang Tak Update Update Ek??

Salam semua rakan2 blogger..selalunya setiap hari isnin pasti dinanti-nantikan oleh setiap nuffnanger sebab biasenya earning nuff akan update setiap hari isnin..seminggu sekali..tapi aku rasa dah dekat 2 minggu nuff x update earning aku..last aku rasa 12 March hari tu..korang plak camane??takkan takde sorang pun klik iklan aku..adoii..


Ataupun Nuffnang dah buat polisi baru kot..update earning sebulan sekali..ke macamane??Takpelah disebabkan lambat sangat nak tunggu, ni yang aku rasa nak cash out je earning aku sekarang ni..haha..Tapi sayang lak rasa kalau cash out awal2..huhu..Mr. Nuffnang please la jawab misteri yang terungkai ini.. Ada orang kata kalau nuff x update, dia nak bagi BE, tapi aku tak de dapat pun..Ade sape2 yang tahu tak??boleh tolong bagitau ye kat ruangan komen..hehe..


35 comments to "Nape Nuffnang Tak Update Update Ek??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters