ads ads

Pesanan Buat Calon-Calon SPM yang ambil Result Hari Ni..


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Dengar2 cerita hari ni result SPM 2010 akan keluar..tapi tahun ni takde lak sedare2 aku yang ambik SPM rasenya..Tapi apepun Tahniah la buat calon-calon yang dapat result straight A..dan result2 yang cemerlang..boleh la celebrate dan mula merancang nak sambung belajar kat luar negara ke atau dalam negara..Tahniah..Tahniah..

Tapi bagi yang gagal atau kurang berjaya nak kena concern jugak..kena kuatkan semangat dan terima keputusan tu dengan rela hati..jangan ada yang nak bunuh diri atau hisap dadah sebab result teruk..tak elok tu..Fikir secara positif..jangan anggap SPM ni penentu segalanya sampai rasa berada di penghujung jangka hayat..OK..kena ingat Allah buat ni semua ada hikmahnya..Rezeki ada di mana-mana..jangan sesekali menyesal dan kecewa dengan apa yang telah berlalu..Masa akan datang yang perlu diteruskan agar kita menjadi lebih baik dan baik..


0 comments to "Pesanan Buat Calon-Calon SPM yang ambil Result Hari Ni.."

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters