ads ads

Unique Traffic Aku Naik Mendadak Sampai 2500 Sehari!!Camana Nak Buat??

Assalamualaikum..
Nak caye ke tak nak??Unique traffic aku naik sampai ribu riban sehari..sebenarnye aku pun x caye..aku pun terkejut giler tengok..tapi excited sangat la katakan..aku share jugak lah..jom tengok..


Tengok trafik semalam..tarikh 11 march..sebelum ni trafik aku serat 2 rat je sehari..mane ade penah dapat ribu riban ni..tibe2 je semalah cecah ribu2..ni rekod peribadi la ni..2500..pecah rekod sepanjang hidup berblogging ni..tapi pasal ape leh jadi cam ni ek??


sebenarnya aku pun tak tahu sangat nape??
tapi setelah dikaji..
ia adalah kerana...



Rahsianya??
1) Kamu mesti alert dengan isu semasa dan pantas membuat entri tentang isu tersebut
2) Tajuk entri yang membuatkan orang senang nak search

Ternyata blog post @ entri lebih banyak mendatangkan trafik berbanding blogwalking..
aku pun macam tak caya lagi aku dapat 2500 semalam..erk..



34 comments to "Unique Traffic Aku Naik Mendadak Sampai 2500 Sehari!!Camana Nak Buat??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters