Aku Dapat Anak Sedare Baru

Alhamdulillah
Syukur ke hadrat Illahi kerana telah selamat mengurniakan seorang anak lelaki kepada abangku dan kakak iparku..Ini adalah anak sedare pertama dalam keluargaku..bermakna mak dan ayah aku dah jadi nenek dan atuk..


So, aku pun dah jadi bapa saudara la sekarang..naik satu lagi taraf..hehe..so skang x tau lagi baby tu nak panggil ape kat aku dan adik beradik aku nanti..hehe..Bayi tu telah selamat dilahirkan pada tengah hari semalam dan beratnya 2.9kg..

Abang aku pun x tau lagi nak letak nama ape kat anak dia kot..tapi syukur sangat..lepas ni harap2 aku la plak dapat anak..insyaallah kalo ade rezeki..Aminn..




0 comments to "Aku Dapat Anak Sedare Baru"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters