ads ads

Lamanya Tak Online Sebab Banjir..

Assalamualaikum semua..

Sudah lama aku tak online..semuanya sebab aku bersiap menghadapi bencana banjir..lepas banjir banyak kerja lagi nak kena buat..basuh sana basuh sini..repair sana repair sini..cari bantuan lagi..tapi bagus la masyarakat dan persatuan2 pun prihatin nak bagi bantuan..

Untuk pengetahuan korang..aku adalah salah sorang mangsa banjir yang teruk kat Perlis ni..air naik start hari Isnin..kira dalam rumah aku paras2 lutut la..nasib baik la aku sewa umah 2 tingkat..so barang2 semua angkut naik atas..then aku tido kat atas je,x payah pindah..tapi nak angkut semua barang macam mesin basuh,peti ais,tv semua memang penat r..




Tapi syukurlah sekarang keadaan dah kembali pulih..tapi mana bantuan dari kerajaan..kenapa banyak persatuan2 bangsa Cina je yg datang melawat..huh..apepun sekarang Alhamduliilah dah boleh kembali bekerja seperti biasa..tapi kesian gak tengok famili2 yg ramai anak dan harta benda yg rosak..apepun aku berdoa agar takde dah gelombang kedua lepas ni..Aminn..



tengok pak cik ni..sempat lg jual roti canai walaupun banjir..macam tepi pantai..sempoi!!..




1 comments to "Lamanya Tak Online Sebab Banjir.."

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters