ads ads

Saksikan Ngangkung Di Pawagam Sekarang!!

Salam..
Kepada semua warganegara Malaysia dan juga luar negara..marilah ramai-ramai kita pi menonton filem terbaru arahan Ismail Bob Hasim (Bob) dan diterbitkan oleh David Teo.
Filem ini dibintangi oleh Shaheizy Sam, Angah Raja Lawak, Azad Jasmin, Eira Syazira, Farisya Fatin, Putri Mardiana, Lan Pet Pet dan Azlee Jaafar.
Pelakon utama filem Ngangkung
Ngangkung melatari kisah seorang pemandu lori, Azim yang hidup serba sederhana bersama isterinya, Suri dan anak perempuannya. Dua sahabat baiknya ialah Tasnim dan Wan yang merupakan kaki ekor.
Tabiat serta aktiviti Tasnim dan Wan memang diketahui oleh isteri masing-masing. Azim pada asalnya tidak pernah menghiraukan aktiviti mereka tetapi akhirnya terpengaruh kerana desakan dan kesempitan hidup.
Ditambah pula dengan kejayaan Tasnim mengubah gaya hidup setelah berjaya memenangi nombor ekor hasil ngangkung.
Bermula dengan hanya melihat, semakin hari Azim semakin seronok menyertai aktiviti dua rakannya itu secara senyap tanpa pengetahuan Suri.
Pelbagai cara serta bermacam jenis bomoh yang mereka temui semata-mata untuk mendapatkan nombor yang perlu dibeli dan dalam masa yang sama, pelbagai kejadian seram dan lucu terjadi sepanjang mereka mengangkung.
Perubahan ketara dalam hidup Azim berlaku apabila dia terlibat secara lebih serius sehingga mengabaikan keluarga akibat taksub untuk mendapatkan nombor ekor.
Begitu juga dengan kehidupan Tasnim dan Wan, sehinggakan suatu hari berlaku kejadian yang benar-benar mengubah hidup mereka.

Jangan lupa ye saksikan filem ni..aku promote ni..hehehe..


0 comments to "Saksikan Ngangkung Di Pawagam Sekarang!!"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters