Model Paling Tinggi Di Dunia

Korang semua tau tak berapa tinggi model paling tinggi di dunia??Ha..kat sini aku nak tunjuk skit The World's Tallest model..Anugerah ini jatuh kepada Amazon Eve, 31 tahun yang mempunyai ketinggian 6kaki 8 inci..lebih kurang 2 meter lebih jugak ni..hehehe..

Apepun tengoklah gambar dia kat bawah ni nak tau dia tinggi mana..

Tinggi kan..yang belah kanan tu yer..bukan kiri tu

Tu dia..kompem tak de kipas syiling kat umah dia nih..

Korang bayangkan camane dia nak masuk kereta tu..aish..
Adios







8 comments to "Model Paling Tinggi Di Dunia"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters