ads ads

Salam Ramadhan


Assalamualaikum...
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada isteri saya, mak ayah, ibu mertua, adik-adik, abang-abang.kakak-kakak serta famili saya. Semoga Ramadhan yang bakal menjelma ini akan membawa seribu rahmat kepada kita semua.

Tidak lupa juga kepada rakan-rakan blogger, jangan terlalu taksub dengan blog, kita luangkan masa lebih sedikit untuk beribadat di bulan yang mulia ini. Okeh sama-sama kita sahur dan blogwalking meriah-meriah time tu nanti.

Kepada fans2 Arsenal yang seangkatan denganku, kita terawikh penuh tahun ni, tak pe bola tu kita tinggal sekejap, duniawi je semua tu..lagipun sekarang dah canggih, boleh tengok siaran ulangan, higlight kat internet.huhu..

Okeh semua kenalan dan umat Islam di dunia ini, betulkan niat anda, gunakan Ramadhan tahun ini sebaik-baiknya, anggaplah ia Ramadhan terakhir agar iman kita bertambah kukuh..Selamat berpuasa dan selamat Beribadat..Wassalam.


5 comments to "Salam Ramadhan"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters