Malaysia Sediakan Tadika Free..Biar Betik??

 

Biar betik??tak de betik-betiknye lagi dah..ni memang betol..tak caye??boleh tengok SINI tak pun boleh klik je kat gambar di atas.. Kalau dulu zaman nenek moyang kita dulu tak masuk tadika,pra-sekolah pun tak pe kan..Tapi sekarang memang kerajaan nak mewajibkan kanak-kanak yang berusia 6 tahun dihantar ke Tadika atau Pra-sekolah.

Dan sekiranya di kawasan tempat tinggal mereka tiada Tadika atau Pra-sekolah kerajaan, kerajaan bagi bantuan pulak, bagi duit untuk menampung pembelajaran di tadika swasta. Baik sungguhlah..Untung maa jadi Rakyat Malaysia..

Buktinya kita saksikan VIDEO INI


2 comments to "Malaysia Sediakan Tadika Free..Biar Betik??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters