ads ads

Suku Akhir Piala Malaysia 2011 | Kelantan & Perak Di Situasi Sama


Perlawanan suku akhir kedua malam ini akan menetukan 4 pasukan yang akan layak ke peringkat semi final. Perlawanan suku akhir kedua Piala Malaysia malam ini akan menemukan Kelantan dengan Terengganu di Stadium Sultan Muhamad IV di Kota Bharu, manakala 3 lagi perlawanan melibatkan Negeri Sembilan vs Felda United, T-Team vs Sabah, dan Perak vs Selangor.

Pastinya yang menjadi tumpuan malam ini adalah perlawanan yang melibatkan Kelantan vs Terengganu dan Perak vs Selangor. Kelantan ketinggalan dengan jaringan 1-3 setelah tewas di Terengganu Isnin lalu dengan perlawanan paling banyak kad merah (5 kad merah). 3 Pemain Kelantan yang terlepas aksi malam ini adalah Shakir Shaari, Daudsu dan juga Aziz Ismail. Namun mereka masih mempunyai Mat Yo dan Piya untuk menggempur serangan dan menang.


Situasi yang sama berlaku ke atas pasukan Perak yang turut ketinggalan 1-3 setelah tewas di Selangor Isnin lalu. Namun skuad Perak dijangka akan menurunkan semua pemian berpengalaman mereka seperti Akmal Rizal,Sharul Nizam Mustapha sambil mengharapkan sentuhan daripada Syafiq Jamal dan Failee.

Sama-sama kita saksikan perlawanan yang akan berlangsung jam 8.45 malam ini.


4 comments to "Suku Akhir Piala Malaysia 2011 | Kelantan & Perak Di Situasi Sama"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters