ads ads

Pelajar Serah Tubuh Untuk Dapat Gelaran Ratu X


"Syaratnya mudah saja, untuk menjadi ratu atau popular di kalangan remaja di situ, seseorang itu hendaklah bermalam dengan seramai mungkin lelaki dan lelaki yang dipilih juga hendaklah golongan yang berada atau menpunyai ramai kawan dan pengaruh."

Inilah budaya terbaru yang terjadi di kalangan pelajar yang sanggup menggadaikan maruah untuk jantan berada serta sanggup menipu ibu bapa semata-mata untuk mendapatkan gelaran Ratu X. Mereka ini sering lepak di pusat membeli-belah terkemuka di bandar pada hujung minggu sambil menunggu lelaki yang ingin meniduri mereka.

Mereka yang dapat meniduri ramai lelaki berada akan bermegah-megah pula dan akan digelar Ratu X..Subhanallah,dunia akhir zaman.teruk,rosak,punah.. Pelajar seumur 16 tahun pun dah sanggup gadaikan maruah dan menyerah tubuh semata-mata untuk bermegah-megah.

Selain itu gelaran Raja X juga ada untuk lelaki yang meniduri seramai mana wanita yang lepak di situ, sanggup mendermakan teman wanita dan sanggup mengeluarkan wang untuk wanita-wanita itu. 

sumber Harian Metro


7 comments to "Pelajar Serah Tubuh Untuk Dapat Gelaran Ratu X"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters