ads ads

Tips Cash Out Nuffnang


Salam..
Hari ni pucheh nak kongsi skit tip2 untuk cash out Nuffnang..
Seperti yang anda semua tahu Nuffnang adalah syarikat yang meletakkan iklan di blog-blog kita..So sape yg tak daftar lagi tu bolehlah mendaftar di SINI..

First kalau kita nak cash out pastikan nilai earning kita dah melebihi RM50.00 baru boleh cash out..pastu kalau kita apply nak cash out tu, earning kita akan ditolak RM1.00 sebagai kos pengurusan, so jgn pelik kalau duit yang dapat nanti kurang sehengget..sehengget jangan berkira sangat la ye..

Kedua,kalau tak nak tunggu lama pastikan kita punya status Glitterati, kalau Non-exclusive kena tunggu 60 hari baru sampai cek, kalau Glitterati 30 je..So,itu kelebihan Glitterati.

Ketiga, kalau tak nak tunggu terlalu lama,pastikan kamu apply untuk cash out tu pada hujung bulan..contohnya,27,28 atau 29 hb..sebab cek kita akan diproses pada awal bulan berikutnya. Sebagai contoh kita cash out 28 hb Ogos, pihak Nuffnang akan mula proses pada 1 hb September...Walaupun kita cash out 7 atau 15 Ogos, proses tetap bermula 1hb September..Jangan gopoh nak cash out dan banyak2 bersabar ye..

Rasanya setakat tu dulu pucheh dapat kongsikan buat kali ni..selamat mencuba ya..


11 comments to "Tips Cash Out Nuffnang"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters