Gambar Trafik Jam Teruk Balik Cuti Raye Cina Baru Ni..

Salam..
On the way balik dari Kuantan ke Kulim selepas bercuti sempena Raya Cina minggu lalu..sempat la merakamkan beberapa gambar yang mengalami JEM teruk sehinggakan kereta tak boleh bergerak langsung..hehe..

Antara kawasan-kawasan yang agak teruk adalah Tol Karak, Tol Bentong, Tapah dan Penang..Kalau dari arah utara menuju ke Kuala Lumpur lagi lah teruk..Ni semua sebab tidak merancang perjalanan dan biaselah cuti..semua ambil peluang nak balik kampung dan bermacam-macam hal lagi lah..ada yang kenduri, ada yang sambut raye Cina..semua nya last minit baru nak bertolak..macam ni lah jadinya..

banyak kan kereta
Tol Karak
Tol Bentong
Selepas Tol Bentong
Tengok..lepas tu naik bukit plak tu..Nasib baik la aku ikut Genting..kalau ikut KL memang tak gerak la jawabnye..Motifnye: Rancang lah Perjalanan Anda


24 comments to "Gambar Trafik Jam Teruk Balik Cuti Raye Cina Baru Ni.."

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters