Kumpulan Balas Paling Spontan Raja Lawak

Salam..
Bagi yang tak tengok dan dah tengok Raja Lawak 5 gelanggang ke-6 Jumaat lalu, aku rasa baik korang tengok video-video diorang..Bagi aku, Kumpulan Balas adalah terbaik dalam task Spontan ni..Peserta-peserta diberikan barang 2 jam sebelum LIVE. dan mereka perlu membuat persembahan secara spontan dengan barang yang diberi..

Bagi aku kumpulan BALAS terbaik untuk episod spontan ni..jom tengok BALAS


Kumpulan LUCKY pun OK jugak..jom tengok LUCKY plak..


Dan Yang tersingkir minggu terbaru ni adalah kumpulan PUKAW..
Sekian..


14 comments to "Kumpulan Balas Paling Spontan Raja Lawak"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters