Lelaki Memiliki 39 Isteri..

Salam..Percaya atau tidak..ini adalah keluarga terbesar di dunia..Seorang lelaki, Ziona Chana menganggap dirinya "diberkati" kerana memiliki 39 orang isteri, 94 orang anak, 14 orang menantu dan 33 orang cucu..

Mereka tinggal di kediaman mereka yang memilik 4 tingkat dan 100 bilik di Desa Baktwang, India..Setiap hari, mereka akan menyediakan 30 ekor ayam, 66 kg kentang dan 110 kg beras untuk dimasak..korang bayangkan..huhu..jom tengok gambar diorang kat bawah ni..

Ziona bersama isteri2 nya
Penempatan mereka..4 tingkat tu..
dah macam asrama lak aku tengok
Sekian


8 comments to "Lelaki Memiliki 39 Isteri.."

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters