Baru Menang Piala Dah Hancur


Real Madrid yang baru saja menjuarai Piala Copa De Rey selepas menewaskan Barcelona dengan jaringan tunggal Cristiano Ronaldo di final baru-baru ini telah kehilangan kembali piala itu..puncanya adalah disebabkan oleh kecuaian pemain pertahanan mereka iaitu Sergio Ramos yang terlepas piala dari atas bas ketika berarak meraikan kejayaaan mereka..

Cerita ini adalah benar dan bukan rekaan semata-mata..apa lah punya cuai Ramos ni..habis piala digilis bas..huhuhu..Apepun mereka tetap berbangga kerana berjaya menewaskan musuh seteru mereka Barcelona..Piala ini adalah kejuaraan pertama Jose Mourinho bersama Real Madrid..Namun kenape jadi macam gitu??Aku pun tak tahu..tak berkat kot guna strategi parking bas depan gol..last2 piala digilis bas..hehe..


12 comments to "Baru Menang Piala Dah Hancur"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters