Jawab Survei Dapat Duit dan Hasilnya Selepas Sebulan

Hari ni 20 April..Eh dah 21..genap sebulan aku beripanelonline ni..hehehe..So ape yang aku dapat sebenarnye??Taklah banyak..sebab baru sebulan..tapi apepun jom tengok hasilnya..huhu


Bagi sape2 yang nak join boleh sertai dengan klik gambar di atas..dan dari segi point yang aku dah dapat..boleh tengok gambar di bawah..Kalo x nampak boleh klik gambar..


Untuk mata penebusan (dalam bulatan hijau) bermakna mata yang aku dah tebus ke wang tunai..ada 1540 bersamaan RM15.00..buktinya leh tengok kat gambar akaun paypal aku bawah tu, ada RM15.00


dan total point (dalam bulatan ungu), mata yang belum ditebus ada 4911..tggu 5000 point leh tebus RM50.00 hehe..So Total lebih kurang RM65.00 la semua..Takla banyak mane, tapi lepas lah nak bayar brokben sebulan..huhu..syukur..Alhamdulillah..Ok..bagi sape2 yang nak join boleh


36 comments to "Jawab Survei Dapat Duit dan Hasilnya Selepas Sebulan"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters