Maharaja Lawak Minggu 4 : Sepah dan Jambu bikin aku pecah perut..

Salam, Tadi baru berakhir je Siri Maharaja Lawak bagi minggu ke-4..Tema bebas sekali lagi untuk minggu ni..Rata-rata persembahan memang memberansangkan dan Amir menunjukkan peningkatan dalam persembahan..walaupun ramai yg tak suka dia..ehehe..Macam biasa Jozan berada di tangga pertama di awal gelanggang diikuti Nabil dan Sepah..

Tapi minggu ni persembahan paling mantap bagi aku adalah Jambu dan Sepah..Jambu memang Legend..dan Sepah sekali lagi memuaskan..pecah perut aku tengok persembahan diorang..Manakala Nabil sekali lagi membuat persembahan yang amat kreatif dan imaginasinya amat tinggi..Jozan pula menggunakan konsep pengcahayaan dalam persembahan..Yang lain-lain boleh dikatakan biasa..Okeh sape yang tak layan lagi boleh tengok kat sini..klik je mane2 peserta yang korang nak tengok..huhu..


Dan peserta yang tersingkir pada minggu ni adalah Alex..
Manakala selepas tamat episod minggu 4, kedudukan Maharaja Lawak pun telah berubah kepada
Jambu = 57%
Nabil = 16%
Jozan = 11%

P/s : video Jehan tak jumpa lagi, kalo ada nanti sy kasi link


12 comments to "Maharaja Lawak Minggu 4 : Sepah dan Jambu bikin aku pecah perut.."

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters