Harga Gula Naik Lagi 20 Sen


Selepas minyak petrol Ron97 dinaikkan harganya, kini giliran gula pula dinaikkan harga kepada RM2.30 sekilogram bermula esok..Aduh..aduh..aduh..Malam ni banyak la kes-kes sorok gula lagi, esok tak delah stok gula, dan macam-macam hal lagi lah..

Apepun kenaikan harga gula ni jugak kan beri efek nanti pada harga-harga makanan, kuih2, minuman pasti naik la jugak..kalo tak rugi la peniaga bawak keluar modal lebih..Hadoii..ape pun tak boleh la..ape pun tak boleh..lepas ni ape pulak yang nak naik??tggu dan sabor je lah..


30 comments to "Harga Gula Naik Lagi 20 Sen"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters