Video Maharaja Lawak Minggu 7


Minggu ni para peserta dicabar untuk membuat persembahan bertemakan Silent Comedy..yang mana semua peserta dikehendaki membuat persembahan secara senyap hanya menggunakan memek muka dan gerak badan untuk menggayakan sesuatu..agak mencabar kerana tak dapat nak keluarkan kata-kata..Ape pun aku pun tak nak cakap banyak nak silent mode je..dan jom layan sama-sama persembahan mereka di bawah ni..klik je kat nama peserta yang korang nak tengok ye..


Peserta yang tersingkir minggu ini adalah Amir I'm Sorry

Penyingkiran


15 comments to "Video Maharaja Lawak Minggu 7"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters