ads ads

Maher Zain Berduet Dengan Amy Search??

Salam..Pasti ramai tidak sabar menantikan kedatangan penyanyi popular kelahiran Lubnan, Maher Zain ke Malaysia sempena konsert yang akan diadakannya pada 25 dan 26 Februari ini di Stadium Melawati Shah Alam.


Penyanyi yang popular dengan lagu 'InsyaAllah' itu telah berjaya mencetuskan fenomena baru yang menjadi tarikan seluruh ummat di pelusuk dunia..Kedatangannya ke Malaysia bukan sahaja dinanti-nantikan oleh peminat, malah turut dinantikan oleh para penyanyi yang ingin berduet dengannya..Tapi siapa ye??

Difahamkan telah ada perbincangan dengan Maher Zain untuk menghasilkan lagu duet. Antara artis yang disebut-sebut adalah rocker tanah air, Amy Search..Selain boleh menyanyi lagu-lagu Rock, Amy juga boleh mendendangkan lagu-lagu berbentuk kerohanian..Jadi adakah peminat-peminat akan dapat menyaksikan mereka berduet??sama-sama kita saksikan nanti..


2 comments to "Maher Zain Berduet Dengan Amy Search??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters