ads ads

Safee Sali Sah Milik Kelab Tercorot Liga Indonesia Pelita Jaya FC.

Penyerang bola sepak negara yang membawa pulang Piala AFF Suzuki baru-baru ini, Safee Sali bakal bermain dalam liga Indonesia pulak lepas ni selepas berjaya mengikat kontrak dan menyarung jersi kelab barunya Pelita Jaya FC.


Safee yang akan beraksi untuk Selangor buat kali terakhir Sabtu ini dan kemudian akan menyarung jersi nombor 10 Pelita Jaya. Walaubagaimanapun yuran perpindahan dirahsiakan oleh FAS atas sebab-sebab tertentu.


Harap-harap Safee dapat menimba ilmu dan pengalaman beraksi di sana dan membawa pulang ke tanah air..tetapi kenapa pilih kelab tercorot..mungkin kelab-kelab atas dah ramai star..so kelab corot la perlu Safee untuk bangkit..ape pun kelab ni juga digelar "The Young Guns"..Safee juga berkata dia menerima tawaran ini kerana dia sudah berusia 27 tahun..kalo tak terima entah bila la pulak nak dapat tawaran sebegini lagi..Adios..


17 comments to "Safee Sali Sah Milik Kelab Tercorot Liga Indonesia Pelita Jaya FC."

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters