ads ads

Blackberry and Iphone FREE..Sape Tak Nak Weh??

Salam..semalam cakap pasal terbang..hari ni gadjet pulak..sape2 yang gila gadjet mesti mari punya!!huhu..Sebenarnya nak tanya kalaulah diberi peluang dapat phone free..ape jenis dan model yang korang nak??agak2 ada tak model blackberry atau iphone dalam kepala korang??mestilah ada kan..

Aku dengar Blackberry ni digunakan oleh tentera..sebab melalui Blackberry segala maklumat yang dihantar tidak dapat dikesan oleh pihak musuh..betul ke??hehe..Kalau iphone plak sesuai bagi yang gile applications..macam2 applications leh muat turun letak tepek dalam iphone tu buat peneman..kalo boring lagi hidup tak tau lah..

Zaman dah berubah, dunia dah maju..dulu mane ade henpon cangih2 macam gini..sekarang, online facebook, twitter dengan henphone je..boleh tau maklumat dengan cepat dan senang btoll..kalo dulu kene tarik antenna telefon baru ade coverage..apepun..secanggih mane pun sekarang, asal usul kita jangan sesekali dilupakan..


28 comments to "Blackberry and Iphone FREE..Sape Tak Nak Weh??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters