ads ads

Chong Wei Lagi

Chong Wei sekali lagi menjadi harapan negara untuk menjulang gelaran dunia di Paris apabila menewaskan rakan senegara, Mohd Hafiz Hashim semalam..

Turut mara adalah beregu emas negara Koo Kien Keat-Tan Boon Heong..Chong Wei menewaskan Hafiz 21-16, 21-16 untuk mara ke pusingan ketiga dalam masa hanya 26 minit..

Chong Wei akan bertemu pemain nombor 18 dunia Rajiv Ouseph dari England pada pusingan ketiga nanti..Rajiv telah menewaskan Jan Jorgensen dari Denmark pada pusingan kedua..21-12,25-23

Lee Chong Wei
Sementara itu beregu negara Kien Keat-Boon Heong mara ke pusingan ketiga setelah mengalahkan regu Republik Czech Ondrej Kopriva-Tomas Kopriva 21-15,21-13..Mereka akan menentang beregu China, Chai Biao-Zhan Nan pada pusingan ketiga nanti.

Yang kalah-kalah malas la nak cerita..sememangnya Malaysia memerlukan ramai lagi pelapis seperti Lee Chong Wei..Chong Wei pun dah semakin tua..kalau tak ada pelapis yang sehebat dia alamtnya nanti terkubur la badminton negara Malaysia..





1 comments to "Chong Wei Lagi"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters