ads ads

Internet Oh Internet!!

Salam satu Malaysia..dah lama rasanya aku tak pos entri..hujung minggu memang sibuk bagiku melayan bola..lebih-lebih lagi EPL yang baru start gameweek yang kedua ni..ni pun tengah tengok game Man U lawan Fulham ni..biasa la aku..gila bola..semua team..semua league nak tengok..kepala pun nak rehat lepas penat bekerja..tengok bola je la boleh hilangkan stress..tapi kalo team yang kita sokong kalah..stress jugak ek..


Sebenarnya..aku lama tak pos entri bukan sebab sibuk sangat..tapi sebab internet aku yang slow ni..macam siput pun ada kadang2..tersekat2..mungkin sebab aku pakai broadband..dan gelombang dia kadang2 ada..kadang2 tak ada..1 dua bar je ada..kalo ujan ke..susah la nak online..aku memang memerlukan internet yang laju..barula senang nak buat kerja..nak research maklumat ape2 pun cepat..semua benda nak pantas sekarang ni kan..sampaikan solat terawih pun nak cepat..hei..ape nak jadi ni..

Tapi aku bersyukur..sekurang-kurangnya aku dapat lagi coret-coret kat sini..ok la tu..boleh jugak lagi melawat blog kengkawan walaupun dalam keadaan merangkak..Alhamdulillah..Insyaallah kalau ada rezeki nanti aku memasang impian nak  upgrade internet ni..dengan tahap kelajuan yang lebih tinggi..tak pun bila dapat duit dari nuffnang nanti..sekarang ni tak ada modal lagi..aku pun baru nak bina keluarga..nak raya lagi kan..

So skang aku nak sambung tengo bola la dulu..game dah 1-1..macam makin best je..selamat malam semua..



2 comments to "Internet Oh Internet!!"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters