Follower Aku Ke-100

Alhamdulillah follower aku dah mencapai angka 100 orang..dalam diam, tub-tub je dah sampai 100 orang..Syukur la..bertambah ramai la rakan ku dalam blog ini..

Tapi siapakah folower bertuah aku yang keseratus tu?..Beliau adalah..cik Ruhil Rosley..Cik la kot kan..tengok kat blog dia baru 19 tahun..kecil molek je org nye..pemegang blog The Real Ruhil-the world is bigger than i thought..

Follower ke -100
Tahniah kepada Ruhil kerana berjaya menjadi follower ke 100 blog saya..dengan ini menaikkan lagi semangat saya untuk mencari tambahan 100 lagi follower..huhu..Sila lah jemput melawat blog Ruhil ye..





1 comments to "Follower Aku Ke-100"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters