ads ads

Lempar Najis Pada Bendera Malaysia

Salam satu Malaysia..Rakyat Indonesia sekali lagi mengadakan tunjuk perasaan dengan membaling najis ke kedutaan Malaysia yang pergi ke sana..selain itu mereka juga melempar najis ke atas bendera Malaysia yang dipijak di atas jalan..


Mereka membawa 5 bungkusan najis yang diisi dalam polesterin dan plastik untuk dicampakkan kepada Kedutaan Besar Malaysia..Tunjuk perasaan ini menunjukkan kemarahan mereka terhadap Malaysia yang didakwa merendahkan maruah Indonesia dalam insiden di perairan Bintan, 13 Ogos lalu apabila polis Malaysia menahan tiga pegawai penguat kuasa Kementerian Kelautan dan Perikanan Indonesia.

Kita sebagai rakyat Malaysia sangat sedih apabila melihat bendera kebanggaan kita, jalur gemilang dipijak-pijak begitu..lebih-lebih lagi pada bulan kemerdekaan ini..Semoga pihak-pihak atasan bertindak bagi mengelak hal-hal ini berlaku lagi..Salam kemerdekaan dari saya untuk semua..Adios..




9 comments to "Lempar Najis Pada Bendera Malaysia"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters