ads ads

Selamat Hari Lahir Blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Hari lahirlah sebuah lagi blog yang aku ingin namakan blog "Angin Malam"..Nama macam seram jer..hehe..Blog ini aku tujukan buat isteri aku..dan anak-anak aku..dan keluarga aku..boleh ke ek..

Blog ni jugak aku create sempena kedatangan Ramadhan Al-Mubarak..sambil-sambil aku menulis kat sini boleh la jugak aku berdakwah sikit..dan saling nasihat-menasihati sesama saudara seagama denganku..Semoga puasa tahun ni mendapat lebih keberkatan dari Allah..

Tujuan aku memncipta blog ini adalah ingin berkongsi pengalaman aku dengan para pengunjung sekalian..Selain itu banyak lagi benda-benda yang ingin aku ceritakan seperti peristiwa-peristiwa masa lalu,minat aku,lawak2 dan isu2 semasa yang aku rasa menarik..ni jugak kira macam diari la ni ek..hehe..

Lastly aku berharap blog ni juga akan menjadi sumber rezeki aku dan masa depan anak-anak aku nanti..walaupun sebenarnya aku belum ada anak lagi tapi aku nak menabung untuk diorang start dari sekarang lagi..So,nantikan entri-entri yang menarik nanti ye..

HAPPY BIRTHDAY BLOG....."Bila Azan berkumandang, marilah segera bersolat"


2 comments to "Selamat Hari Lahir Blog"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

My Blog List

Web hosting for webmasters