ads ads

Berbaloi ke Aku Pasang Streamix Blockbuster Deals??

Assalamualaikum..
Baru beberapa hari aku pasang streamix kat rumah..sebelum ni duk pakai broadband je..memang leceh..memang nampak la kesan dia..dengan kelajuan dan masa yang banyak jimat sebab speed streamix ni memang laju..dulu terhegeh2 je tunggu page loading..sekarang tidak lagi..Setakat ni line tak de masalah lagi..kalo dulu kena ikut bar 3G la..kalo banyak laju la speed brokben tu..kalo skit..hancus lah..Hehehe..

Dapat Robot Transformer 1
Aku ambik pakej RM110 je..Speed 1Mbps..dah kire laju dah tu..boleh upgrade lagi kalo nak..pastu dapat free Wifi Modem, free Cordless Phone dan Free Local call..tepon umah ke tepon umah..kalo tepon ke mana henset pun baru seposen seminit..Tapi start 16 hb Januari ni baru free..aku tak tau aku dah pun tepon mak ayah aku di kampung..hampeh..huhu..

Pakej ni je yang tinggal

Ha..tu dia..Nuffnang tak de siarkan iklan streamix ke??kalo ade..bagilah BE dia kat aku..hehehe..Tapi memang puas hati la dengan servis TM Streamix setakat ni..memang berbaloi2 la..Itu je..jadi kunjungilah TM yang terdekat dan langganlah Streamix dengan segera ye..InsyaAllah puas hati..





12 comments to "Berbaloi ke Aku Pasang Streamix Blockbuster Deals??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters