Kesan Kenaikan Harga Minyak Petrol

Salam..
Harga minyak petrol yang semakin naik memberi kesan kepada banyak pihak termasuklah aku..dulu RM70.00 dah boleh penuh tank kereta..skang tak lagi..mau RM80.00 lebih jugak baru penuh..Kereta aku dah la demand..nak minum RON97 je..nasib baik motor aku campur-campur.

Ada yang mengambil pendekatan menggunakan kenderaan awam je. Naik bas, naik LRT lagi senang..tak payah keluar duit minyak dan tol..bayar tambang je cukup..Tapi masa la plak banyak habis nak tunggu bas tunggu teksi semua..Senang-senang beli basikal je la..kayuh pelan2..bile rantai basikal tercabut baru la nak kena pakai minyak..haha..

Tapi..yang ni lagi best..

Kongsi kenderaan
Hahaha..berapa orang sebijik motor..nak lagi best
Korang tengok ni..


Jalan kaki je la semua..
Haha


15 comments to "Kesan Kenaikan Harga Minyak Petrol"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters