Jam Tangan IPOD Nano 6G

Salam..
Memang tak dinafikan lagi teknologi merupakan suatu perkara penting pada masa kini dan akan datang..semua benda nak canggih mengikut peredaran zaman kan..nanti zaman anak-anak cucu kita nanti mesti lagi banyak produk yang hebat-hebat..gempak-gempak lagi..

Bagi peminat gadgets..mahupun barangan elektronik..kat sini aku nak tunjuk skit kecanggihan zaman sekarang..satu produk dari Apple..jam tangan yang boleh bertukar menjadi iPod Nano 6G..ataupun iPod nano 6G bertukar jadi jam tangan..hehehe..

Macam-macam kaler ada
Selain boleh jadi jam..dia juga boleh jadi MP3 player..ish..canggih sungguh la..skang takpe dah nak bawak walkman,cd player ataupun mp3/mp4 player..jam tangan dah cukup..tapi harga sebijik ni aku tak pasti la pulak..tak tau la dah ade ke belum kat Malaysia..rasenya cam tak de lagi..hehehe..Nak pi cari la satu..Adios..






2 comments to "Jam Tangan IPOD Nano 6G"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters