Honda Civic Model Baru Tahun 2011/2012

Salam..hari nak tunjuk skit model Honda Civic baru yang bakal dikeluarkan pada tahun ini ataupun mungkin tahun 2012 nanti..Ada dua jenis iaitu Coupe dan jugak Sedan..Jom tengok gambar kat bawah ni..amacam?? Mengancam tak??

Coupe
Sedan
Coupe nampak agak sporty..tapi design dia 2 pintu jer..masalah skit bagi yang berkeluarga..Tapi tak pe, Sedan kan ada..boleh muat ramai ni..CC pun pastinya 1.8 ke atas nih..hehe..tapi harga dia masih belum dapat dipastikan lagi ye..sori ek semua..hehe..Meh layan lagi gambar dari sudut yang berbeza..


Pandangan hadapan
Dari atas
Amacam?? Cantik tak??Okehlah..setakat tu jelah buat hari ni..
Nanti dulu..kalo nak tahu..
Ni la jugak kereta idaman wife aku..Hehehe..





52 comments to "Honda Civic Model Baru Tahun 2011/2012"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters