Jadual Gaji Kaki Tangan Awam 2011

Salam..sedar tak sedar dah masuk bulan 1 tahun 2011..dan gaji pun dah nak masuk ek..untuk bulan pertama 2011 ni..tapi bile ek??Agak-agak bile tu??bape haribulan..jom tengok sini untuk jadual kemasukan gaji bagi mereka yang bekerja kerajaan je la..hehehe


So,kepada semua pekerja kakitangan kerajaan di luar sana bolehlah membuat perancangan dalam perbelanjaan takut ada gaji yang masuk awal kerana perayaan ape2..takut nanti hujung bulan sengket lak..hehe..dan kepada anak-anak di luar sane, boleh cek jugak jadual ni sebelum menge"pow" mak ayah tu ye..hehe..adios..


10 comments to "Jadual Gaji Kaki Tangan Awam 2011"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters