EH!! Sedar tak sedar Follower Aku Dah 5 Ratus!!

Salam..
Tahniah sekali lagi buat aku sebab dah berjaya mencapai 500 orang follower pada awal tahun 2011 ni..
So macam biasalah..aku nak promote la skit kepada follower aku yang ke-500 ni..bertuah nyer..
beliau yang dimaksudkan ialah


So, terima kasih ye coffeepinkee kerana sudi jadi follower aku dan terima kasih jugak kepada semua follower2 aku..Jom kawan-kawan kita terjah blog coffeepinkee plak dan folo dia..hehe
Lepas ni target 1000 pollower plak..hehehe..
Adios





38 comments to "EH!! Sedar tak sedar Follower Aku Dah 5 Ratus!!"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters