The Next Yuna Lahir Di Youtube

Salam..
Zaman sekarang ni ramai betul artis yang lahir dari rancangan realiti TV ataupun hanya start buat video kat Youtube je pastu boleh meletup dan glamor macam Ana Raffali..Juara AJL 25 baru-baru ni..Tapi kat sini nak tunjuk lagi seorang budak yang mempunyai bakat dan kemahiran main gitar jugak lah..boleh jadi next Yuna..pelapis masa depan..

Nama dia Najwa Latif..suara pun boleh tahan..ada wajah dan prestasi untuk naik..Kalau niat nak memartabatkan seni muzik tanah air tu tak pe la ye..teruskan usaha..mana tau satu hari boleh bawa nama negara ke peringkat lebih tinggi..Tapi, mesti korang nak tengok kan dia menyanyi..camane suara dia..gempak ke dia main gitar..jom layan video kat bawah ni..


Layan kan..banyak lagi kat Youtube tu..
Tapi kenapa banyak video dia dalam kereta ek??
Aku tak paham betollah..


24 comments to "The Next Yuna Lahir Di Youtube"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters