ads ads

Filem Baru " Green Hornet " dan Ape Kaitannya dengan NUFFNANG??

Salam 1 Malaya..
Aku baru je terbaca yang satu MOVIE baru berunsurkan Aksi komedi akan keluar pada 27 Januari ni..Wah..Syok! Syok!..Dalam 3D plak tu..diulangi 3D yer..Double triple Syok!!..hahaha..

Filem ini mengisahkan The Green Hornet hasil lakonan, Seth Rogen sebagai Britt Reid yang bekerjasama dengan Jay Chou sebagai Kato membanteras jenayah akibat kematian mengejut dan misteri bapanya yang dilakonkan oleh Tom Wilkinson. Filem ini juga menampilkan Christoph Waltz dan Cameron Diaz sebagai pelakon.. Sama-sama kita saksikan di pawagam nanti yer..

Jangan lupe ye kepada semua kaki wayang


Tapi ape yang menariknye kat sini adalah..Nuffnang telah menbuat satu contest untuk semua nuffnangger di seluruh semenanjung termasuk Sabah Sarawak yang bertajuk " If I Were The Green Hornet"..dan 70 nuffnangger yang bertuah akan dapat menyaksikan The Green Hornet ni..Tapi korang kena buat entri yang kretif..Aku tak mau join..aku just tolong promote untuk Nuffnang jer..Bukan tu jer..The Best entri lak akan dapat benda kat bawah ni..RM 299 sebijik!!

Sony Walkman

Okeh..Ingin Tahu lebih lanjut klik sini




10 comments to "Filem Baru " Green Hornet " dan Ape Kaitannya dengan NUFFNANG??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters