ads ads

Korang Nak Tau Tak Bile Nuffnang Akan Bangun??

Salam..
Hari ni aku penat sikit..sebabnye baru pulang daripada Kulim..hantar wife aku ke sana..Ape pun aku nak kongsi satu rahsia dengan korang semua..iaitu masa bile iklan nuffnang akan bangun dan gerak2 dengan gediknya kat blog korang..Sebenarnya iklan nuffnang ni bergantung pada unique trafik korang jugak..makin tinggi unique korang makin banyaklah iklan yang melekat kat blog korang..


Mengikut kajian aku..ceh..aku buat kajian dowh..Iklan Nuffnang akan bergerak pantas waktu peak hour dia iaitu pukul 12.00 malam dan 12.00 tengah hari..tak percaye??tak percaye korang leh try tengok atau refresh blog korang kul 12 malam lebih2 skit..ok..Time tu korang Blogwalking la untuk naikkan trafik korang dan dapatkan pelanggan..hehe..teknik BW dengan pantas nanti aku cerita len kali..haha..

Masa 12 malam dan 12 tengah hari tu terkecuali kepada yang dapat Buffered Earning (BE) sebab iklan BE akan terkelip-kelip tak kira masa di blog kamu yer..harus tahu yang itu..untuk siapa yang dapat..boleh promote blog bila-bila masa jer..bagi yang takde BE dan baru dalam nuffnang ni..gunalah waktu kemuncak yang telah aku nyatakan untuk mencari hasil sampingan..Okeh..Selamat Berjuang!!


22 comments to "Korang Nak Tau Tak Bile Nuffnang Akan Bangun??"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters