ads ads

Misbun Sidek Letak Jawatan

Salam..
Berita yang baru aku baca dari harian metro ni..sedih jugak aku baca pasal Misbun Sidek letak jawatan..dah sah berkuatkuasa hari ni..Semuanya sebab Datuk Misbun Sidek sudah tidak tahan dengan tekanan daripada segelintir pegawai BAM. Ada juga yang mengatakan puncanya adalah BAM tidak mahu menerima Misbun Ramdan, anak Misbun sendiri dilatih di bawah Misbun.. Ape lah salahnya..nanti ade gak pelapis nak ganti Chon Wei nanti..

Chong Wei setia bersama Misbun
Chong Wei mendedahkan yang pegawai BAM itu sudah lama memberi tekanan kepada jurulatihnya. Meminta report ketika kalah..time menang tak mintak pulak..Namun dia menghormati keputusan jrulatihnya itu dan menyerahkan kepada BAM untuk mencari jurulatih baru untuknya.

Misbun menangis selepas sesi latihan terakhirnya bersama anak-anak buahnya kerana dia memang sayangkan anak-anak buahnya dan inginkan mereka terus berjaya. Aku sokong Misbun..Dia adalah seorang Lagenda bagi aku..Dia tahu segalanya tentang Badminton..





7 comments to "Misbun Sidek Letak Jawatan"

Post a Comment

(C) All Rights Reserved. Angin Malam | Free blogger templates Designed by SkinPress.com. Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template

Powered by Blogger.

Followers

Blog Archive

My Blog List

Web hosting for webmasters